2e week - Reisverslag uit Baveno, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu 2e week - Reisverslag uit Baveno, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu

2e week

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

29 April 2015 | Italië, Baveno

Het is hier echt super , ik leer veel en mag veel doen.
De eerste week heb ik een inventaris gemaakt van het huis en heb veel gezien. Ze hebben in Cison een groot kasteel op het puntje van de berg waar je met een kabel kar omhoog word gebracht. Het uitzicht is daar echt schitterend.
Ik heb ook Conegliano bezocht, met de bus. De busregelingen gaan hier allemaal net wat anders dan in Nederland maar niet moeilijk.

Het eten is heerlijk. Ze eten hier wel ontzettend veel ...

Ik zit nu in Baveno , dat ligt aan het Lago Maggiore . Het is hier prachtig ( zie foto's ). Baveno ligt ongeveer 55 minuten van Milaan af. Ik moest met de trein hierheen en 3 keer overstappen .
Het treinverkeer is hier heel erg fijn en station Milaan is super mooi.
Ik werk hier samen met mijn stage begeleidster om de boekhouding op de zetten en alles voor te bereiden voordat de gasten naar Cison komen.

Dit weekend is Expo Milano in Milaan , het schijnt erg leuk te zijn dus ik ga dit weekend naar Milaan :).

Ciao Ciao ,

Floor

  • 29 April 2015 - 18:21

    Anita:

    He Floor, wat een leuk verslag weer, heerlijk dat je zo een fijne stageplaats hebt. En leuk voor ons om je zo te volgen. Dappere!!
    Geniet van je stage, en je leermomenten. Tis heel gek hoor om met z'n 4en op stap te zijn.... Dikke Xxxx

  • 29 April 2015 - 21:56

    Janny Van RIEL-MOL:

    Leuk om te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt en geniet !
    DIKKE KNUFFEL ,TANTE JANNY

  • 30 April 2015 - 13:40

    Walther:

    Hallo Floor, fijn te horen dat je het zo naar je zin hebt en waar ik blij om ben is dat je ook van andere plekken in Italië aan het genieten bent. Maak er een mooie stage van! Groet Walther

  • 01 Mei 2015 - 08:52

    Oma:

    hallo Floor wat heb je al veel leuke en spannende dingen gedaan en in zo'n mooi omgeving
    Veel plezier met je stage

    Dikke kus opa oma

  • 02 Mei 2015 - 12:46

    Sandra:

    Ha die Floor! Topper! Zo Heerlijk om te lezen dat je jezelf zo goed red. Hoe moet dat als je straks terug bent! Dan kun je alles zelf!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Baveno

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2015

Thuis

14 Juni 2015

Laatste 2 weken

28 Mei 2015

Op de helft

29 April 2015

2e week

20 April 2015

Aankomst
Floor

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 3132

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: