Op de helft - Reisverslag uit Cison di Valmarino, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Cison di Valmarino, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu

Op de helft

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

28 Mei 2015 | Italië, Cison di Valmarino

Ik zit nu al weer net over de helft van mijn stage, de tijd gaat hier ontzettend snel.
In week 4 ben ik terug gegaan naar Cison en heb daar geholpen met de kooklessen en de gasten verwelkomen. De kooklessen worden gegeven door engelsen mensen, het was super fijn om met ze te werken.
Daarna ben ik een lang weekend met mijn opa en oma naar de kust gereden , het was erg fijn om even bij familie te zijn.

Daarna werd het weer erg druk . Er was veel administratie en er kwam een magazine uit engeland ( magazine Delicious ) . Ik heb geholpen met de foto shoot van het eten en de bedden. Het was erg leuk om dat een keer gezien te hebben , eten fotograferen is moeilijker dan ik dacht . Ze letten namelijk op elk klein detail.
Ik zit deze week nog in Cison en ga zaterdag met de 2 andere stagaires weer terug met de trein naar Baveno . Het trein verkeer is hier goed geregeld.
In baveno blijf ik 1 week en dan ga ik de laatste 3 weken doorbrengen in Cison.

Ciao,

Floor

• 02 Juni 2015 - 22:06

Kimberley Borm:

Een leuke ervaring rijker! Geniet ervan en nog veel plezier!

Groeten,
    Kimberley

• 16 Juni 2015 - 06:09

Anita:

Trots,trots en nog eens trots!!!!
    Wat fijn te horen dat ze blij met jou zijn, en dat je het zo goed doet! Harder werker ben je, echt knap van jou Floor!
    Het is wel erg stil zonder onze Floor, maar wat genieten we van je verhalen en ervaring! Hou van jou! Xxxx