Laatste 2 weken - Reisverslag uit Cison di Valmarino, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu Laatste 2 weken - Reisverslag uit Cison di Valmarino, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu

Laatste 2 weken

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 Juni 2015 | Italië, Cison di Valmarino

Net terug van hardlopen , het is hier prachtig om te doen.
Nog maar 2 weken en dan is mijn stagetijd hier al weer afgelopen , ik moet zeggen dat het ontzettend snel is gegaan . Zo zit je in het vliegtuig heen en straks weer terug.
Ik heb deze week veel gewerkt en ben vandaag vrij tot 8 uur , dan moet ik van 8 tot 12 werken .
De groep gasten zijn gister vertrokken en er zijn net een uur geleden nieuwe gasten aangekomen. Ook is er een nieuwe kok uit Australië aangekomen om kooklessen te gaan geven . Ik ben benieuwd hoe deze week gaat worden , veel nieuwe mensen en laatste weekje hier in Cison. Zondag komt mijn stage begeleidster en dan rijden we samen terug naar Baveno . Na 4 dagen komt papa :) en dan vliegen we 3 dagen later samen terug.
Ik heb het hier ontzettend naar me zin gehad , lieve mensen , lekker eten , mooie omgeving en veel geleerd .
Het is heel de week 30 tot 33 graden geweest. Ook heb ik het in de keuken met iedereen naar me zin gehad. Er is ook een nieuwe groep met personeel aangekomen en de oude groep gaat zo weg dus die ga ik zo uitzwaaien .

Veel liefs ,

Floor

• 16 Juni 2015 - 06:00

Anita:

Lieve Floor, zo trots op jou!!!!
    Wat heerlijk dat je je het zo naar je zin hebt, goed gedaan. Fijn je straks weer thuis te hebben, mis jou ook lieverd❤️
    Straks heerlijk genieten van je wel verdiende vakantie!
    Dikke Xxxxx