Laatste 2 weken - Reisverslag uit Cison di Valmarino, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu Laatste 2 weken - Reisverslag uit Cison di Valmarino, Italië van Floor Geurts - WaarBenJij.nu

Laatste 2 weken

Door: Floor

Blijf op de hoogte en volg Floor

14 Juni 2015 | Italië, Cison di Valmarino

Net terug van hardlopen , het is hier prachtig om te doen.
Nog maar 2 weken en dan is mijn stagetijd hier al weer afgelopen , ik moet zeggen dat het ontzettend snel is gegaan . Zo zit je in het vliegtuig heen en straks weer terug.
Ik heb deze week veel gewerkt en ben vandaag vrij tot 8 uur , dan moet ik van 8 tot 12 werken .
De groep gasten zijn gister vertrokken en er zijn net een uur geleden nieuwe gasten aangekomen. Ook is er een nieuwe kok uit Australië aangekomen om kooklessen te gaan geven . Ik ben benieuwd hoe deze week gaat worden , veel nieuwe mensen en laatste weekje hier in Cison. Zondag komt mijn stage begeleidster en dan rijden we samen terug naar Baveno . Na 4 dagen komt papa :) en dan vliegen we 3 dagen later samen terug.
Ik heb het hier ontzettend naar me zin gehad , lieve mensen , lekker eten , mooie omgeving en veel geleerd .
Het is heel de week 30 tot 33 graden geweest. Ook heb ik het in de keuken met iedereen naar me zin gehad. Er is ook een nieuwe groep met personeel aangekomen en de oude groep gaat zo weg dus die ga ik zo uitzwaaien .

Veel liefs ,

Floor

  • 16 Juni 2015 - 06:00

    Anita:

    Lieve Floor, zo trots op jou!!!!
    Wat heerlijk dat je je het zo naar je zin hebt, goed gedaan. Fijn je straks weer thuis te hebben, mis jou ook lieverd❤️
    Straks heerlijk genieten van je wel verdiende vakantie!
    Dikke Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Cison di Valmarino

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 Juni 2015

Thuis

14 Juni 2015

Laatste 2 weken

28 Mei 2015

Op de helft

29 April 2015

2e week

20 April 2015

Aankomst
Floor

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 3140

Voorgaande reizen:

14 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: